روسیه نسبت به صلح افغانستان در ابتدای سال آینده میلادی خوشبین است

ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رییس جمهور روسیه برای افغانستان در تازه‌ترین اظهارات خود نسبت به مذاکرات میان آمریکا و پیکارجویان طالب ابراز امیدواری کرده و نسبت به نتیجه آن در ابتدای سال آینده میلادی خوشبین است.

 

آقای کابلوف می‌گوید، اگر دو طرف در آغاز ژانویه ۲۰۲۰ به توافق کلی برسند، ۲۰ کشور در مراسم امضای توافقنامه حضور خواهند داشت که روسیه نیز نماینده ویژه‌ای اعزام خواهد کرد.

نماینده ویژه روسیه برای افغانستان تاکید ورزیده است که کشورش آماده شرکت در هر توافقنامه‌ای میان آمریکا و پیکارجویان طالب خواهد بود.

شایان ذکر است، پیش‌تر آقای کابلوف گفته بود که پیکارجویان طالب و زلمی خلیل‌زاد به دنبال آغاز مجدد مذاکره هستند و از او در تسهیل این روند کمک خواسته‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

 

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونهامضای توافقنامه صلحتوافق نامه صلحتوافق نامه صلح افغانستانجنایت طالب در افغانستانجنگ طالب در افغانستانجنگ طالب وداعش در افغانستانخبر روند صلح افغانستانروسیهروند صلح افغانستانروند صلح افغانستان با طالبانروند صلح در افغانستانروند مذاکرات صلح افغانستانزلمي خلیلزادزلمی خلیلزادضمير کابلوفضمیر کابلوفطالبطالب در افغانستانطالبانظلم طالب در افغانستانکشته شدن دها طالب در افغانستاننقش پاکستان در روند صلح افغانستاننماینده ویژه رئیس جمهور روسیهنماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه
نظرات (0)
افزودن نظر