پرونده آزار جنسی کودکان لوگر به مجلس نمایندگان اتحادیه اروپا هم کشیده شد

مجلس نمایندگان اتحادیه اروپا از دولت افغانستان خواسته است تا پرونده ادعای آزار جنسی کودکان مکاتب لوگر را به صورت جدی و مستقل بررسی کند.

 

در اعلامیه منتشر شده از سوی این مجلس از دولت افغانستان درخواست شده تا اقداماتی را انجام دهد و آزار جنسی کودکان را در این کشور از بین ببرد.

این در حالی است که دادستانی کل اعلام کرده، هیئت اعزامی به ولایت لوگر تحقیقات ابتدایی خود را به انجام رسانده و نتایج آن را به زودی با همگان در میان خواهد گذاشت.

خاطرنشان می‌شود، رییس جامعه مدنی لوگر پیش‌تر ادعا کرده بود که طبق تحقیقاتش، نزدیک به ۴۰۰ کودک در لوگر مورد تعرض جنسی قرار گرفته‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

 

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غرببهره‌گیری جنسی کودکانتلفات کودکان در افغانستانحکومت افغانستاندادستانی کلزندگی کودکان کار در افغانستانکودکان خیابانی در افغانستانکودکان در افغانستانکودکان کار در افغانستانکودکان کارگر در افغانستانلوگرلوگر ولایتمجلس نمایندگان اتحادیه اروپامجلس نمایندگان اروپامشکلات کودکان در افغانستانموسی محمودینماینده مجلس اروپاوضعیت کودکان در افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر