تیغ انتقاد معاون دوم ریاست جمهوری بر گردن پیکارجویان طالب

معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان در تازه‌ترین اظهارات خود از پیکارجویان طالب خواست تا مذاکرات صلح با دولت این کشور را آغاز کنند.

 

سرور دانش بار دیگر بر موضع دولت در مذاکرات صلح پافشاری کرده و گفته است، آغاز مذاکرات صلح باید به کاهش خشونت‌ها و برقراری آتش‌بس میان طرفین منتهی شود.

آقای دانش بار دیگر تیغ انتقاد را بر گردن پیکارجویان طالب قرار داده افزود، در جریان یک سال گذشته این گروه نشان داده است که هیچ اراده سیاسی برای تحقق صلح ندارد.

معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان تصریح کرده است که در روند صلح، اصول اساسی و دستاوردهای مردم افغانستان باید حفظ شوند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که آمریکا و پیکارجویان طالب، نزدیک به دو هفته است که در قطر به منظور تحقق صلح در افغانستان مذاکره می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید:

 

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونهدفتر معاون دوم ریاست جمهوری افغانستانروند صلحروند صلح افغانستانروند صلح افغانستان با طالبانروند صلح با طالبانروند صلح در افغانستانروند صلح طالبانسرور دانشطالبطالبانقطرکاهش خشونتمذاکرات صلح افغانستانمذاکرات صلح افغانستان با طالبانمذاکرات صلح با طالبانمذاکرات صلح در افغانستانمذاکرات صلح طالبانمعاون دوم رئیس جمهورمعاون دوم رئیس جمهور افغانستانمعاون دوم ریاست جمهوریمعاون دوم ریاست جمهوری افغانستانمعاونت دوم ریاست جمهوری افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر