صلاحیت کامل نیروهای امنیتی برای برخورد قاطع با عوامل جرم و جنایت در هرات

همزمان با برگزاری جلسه شورای نظامی در هرات، عبدالقیوم رحیمی، والی هرات به پلیس و نیروهای امنیتی صلاحیت کامل داد تا با عوامل جرم و جنایت به صورت جدی برخورد کنند.

 

در این جلسه که به ریاست والی هرات برگزار شده بود، رییس نمایندگان شورای ولایتی، مسوولان دستگاه‌های امنیتی و دادستانی نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است در این جلسه، رویدادهای هراس‌افگنی و امنیتی اخیر در شهر هرات و ولسوالی‌های اطراف این ولایت مورد بررسی قرار گرفت.

آقای رحیمی در این جلسه تاکید ورزید که برای مهار جرم و جنایت در سطح شهر و همچنین تامین امنیت هرچه بیشتر نیاز است تمامی دستگاه‌ها با یکدیگر همکاری کنند.

این جلسه در حالی برگزار می‌شود که در این اواخر جرم و جنایت در این ولایت افزایش یافته و در تازه‌ترین رویداد، صبح امروز انفجاری در یک کافی‌شاپ جان چندین نفر را گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

 

ارگان های امنیتی کشورافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونهتامین امنیتتروریستیجرم و جنایتخبر هرات افغانستانخبر هرات امروزخبرهای هراتسرقت هاي مسلحانهسرقت های مسلحانهسرقت های مسلحانه در هراتشورای عالی نظامیعبدالقيوم رحيميعبدالقيوم رحيمي والي هراتعبدالقیوم رحیمیعبدالقیوم رحیمی والی هراتعبدالقیوم رحیمی والی ولایت هراتمقام ولايت هراتمقام ولایت هراتنیروهای امنیتینیروهای امنیتی افغانستاننیروهای امنیتی و دفاعی کشورهراتهرات خبرهرات خبر تازههرات خبر تازه امروزهرات خبرهای تازههرات خبرونههرات نیوز
نظرات (0)
افزودن نظر