انتقاد تند سرور دانش از خائنین درون حکومتی

سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان با انتشار یادداشتی در صفحه کاربری فیسبوک خود نسبت به حضور خائنین درون حکومتی که به پیشرفت‌های اخیر پیکارجویان طالب کمک کرده‌اند انتقاد کرد.

 

آقای دانش نگاشته است که پیشرفت‌های اخیر این گروه نشان می‌دهد عده‌ای در ولایت‌های مختلف همانند مار داخل آستین، دست به خیانت زده‌اند و در شرایط فعلی کشور باید اصل وحدت حفظ شود.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت که پیکارجویان طالب در شرایط حساس کنونی خیال تصرف تمام افغانستان را دارند و مناطق مختلف را از طریق جنگ می‌خواهند به دست بیاورند و باید در مقابل آن‌ها ایستادگی کرد.

او همچنین افزود که مردم افغانستان تصمیم گرفتند که از تهاجم‌های این گروه جلوگیری کرده و برای دفاع از حریم عزت خود به طور همه جانبه حفاظت کنند.

به باور معاون دوم ریاست جمهوری حفظ همبستگی ملی در سطح کشور و حفظ وحدت و همدلی مردم در سطح ولایت دو اصل ضروری هستند که باید در شرایط جاری کشور به آن‌ها اتکا کرد.

او در انتهای یادداشت خود گفته است که اگر مردم یک منطقه متحد باشند پیکارجویان طالب نمی‌توانند در آن منطقه رخنه کنند و با هیچ نام و عنوانی نمی‌توانند نفاق و اختلاف را در میان آن‌ها بیندازند.

بیشتر بخوانید:

آستیناختلافافغانستانپیکارجویان طالبجنگحریمخائنینخیانتدانشریاستسرورفیسبوکمعاونملیمنطقههمبستگیهمدلیوحدت
نظرات (0)
افزودن نظر