طی مراسمی قندهار و هرات برنامه‌های خواهرخواندگی را بررسی کردند

اداره محلی ولایت هرات اعلام کرده است که یک کنفرانس آنلاین برای بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری میان بازرگانان هرات و قندهار برگزار شده است.

 

این مراسم با عنوان خواهرخواندگی دو ولایت یاد شده و مسوولان و مقام های محلی هر دو ولایت به همراه مسوولان اتاق صنایع و معادن، اتاق تجارت و زراعت ولایت هرات نیز حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این کنفرانس آنلاین تاکید کرده‌اند که این برنامه‌ها می‌تواند زمینه رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در هر دو ولایت هرات و قندهار را فراهم کند.

در همین رابطه ناهید رحمتی، رییس اقتصاد ولایت هرات خواهرخواندگی دو ولایت را نشان دهنده پیوند و رابطه نیک میان مردمان دو ولایت یاد کرده و گفته است که این برنامه‌ها در آینده افزایش خواهند یافت.

مسوولان اتاق‌های صنایع و معادن، اتاق تجارت و صنعت زنان هرات نیز پیرامون فعالیت‌های اتاق‌های خود با مسوولان و بخش خصوصی ولایت قندهار گفتگو کردند.

مسوولان محلی در جریان این نشست به همراه بخش خصوصی قندهار فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی را در چارچوب سند خواهرخواندگی میان دو ولایت برای گسترش روابط اقتصادی مهم عنوان کردند.

بیشتر بخوانید:

اتاق تجارتاداره محلیبازرگانانبرنامه‌هابرنامه‌های آتیخصوصیخواهرخواندگیزراعتسرمایه‌گذاریشرکت کنندگانصنعت زنانقندهارکنفرانس آنلاینمسوولانمسوولان اتاق صنایعمعادنمقام های محلیناهید رحمتی،هراتولایت هرات
نظرات (0)
افزودن نظر