فرمانده پلیس ولسوالی زنده‌جان در پی درگیری با پیکارجویان طالب زخمی شد

مقام‌های محلی در ولایت هرات می‌‌گویند، در نتیجه حمله پیکارجویان طالب به پاسگاه نیروهای امنیتی در ولسوالی زنده‌جان فرمانده پلیس این ولسوالی زخمی شده است.

 

این درگیری شب گذشته در ولسوالی زنده‌جان ولایت هرات روی داده و به گفته عبدلاحد ولی‌زاده، سخنگوی پلیس هرات علاوه بر فرمانده پلیس این ولسوالی یک سرباز نیز زخمی شده است.

آقای ولی‌زاده خاطرنشان ساخت، نیروهای امنیتی و پلیس ضد حملاتی را علیه پیکارجویان طالب در این ولسوالی ترتیب دادند که سبب کشته و زخمی شدن ۱۵ عضو این گروه شد.

شایان ذکر است که پیکارجویان طالب از چندی به این سو از ولایت‌های دیگر نیروهای کمکی جمع‌آوری کرده در ولایت هرات ناامنی ایجاد کردند.

به باور مقام‌های امنیتی این گروه تلاش دارد تا ولسوالی‌های این ولایت را تصرف کند اما با مقاومت نیروهای پلیس تمامی حملات آن‌ها خنثی شده است.

قابل یادآوری است که در حمله شب گذشته پیکارجویان طالب مقادیر زیادی جنگ افزار و مهمات آن‌ها به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

بیشتر بخوانید:

پاسگاه نیروهای امنیتیپیکارجویان طالبحمله پیکارجویان طالبسخنگوی پلیس هراتعبدلاحد ولی‌زادهفرمانده پلیسمقام‌های محلی در ولایت هراتنیروهای امنیتینیروهای کمکیولسوالی زنده‌جان
نظرات (0)
افزودن نظر