فرمانده نیروهای خارجی از افزایش حملات پیکارجویان طالب هشدار می‌دهد

ژنرال اسکات میلر، فرمانده کل نیروهای خارجی در افغانستان می‌گوید، احتمال افزایش خشونت‌ها و حملات پیکارجویان طالب وجود دارد.

 

به گفته آقای میلر، حمایت نیروهای ناتو از نیروهای امنیتی افغان ادامه خواهد داشت اما در آینده‌ای نزدیک حملات این گروه افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه تاکید ورزید که نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان ظرفیت بسیار بالایی دارند و می‌توانند به تنهایی از کشور و ملت خود دفاع کنند.

این هشدار در حالی بیان می‌شود که با آغاز رسمی مذاکرات بین‌الافغانی در قطر خشونت‌ها از سوی پیکارجویان طالب افزایش یافته است.

در این بین،‌ سطح ترور و انفجارهای هدفمند نیز به شدت افزایش یافته و کشتار از طریق انفجار ماین‌های کنار جاده‌ای نیز به اوج خود رسیده است.

شایان ذکر است، پیکارجویان طالب در روزهای اخیر تلاش‌های گسترده‌ای برای سرنگونی ولسوالی‌های مهم انجام داده‌اند که از سوی نیروهای امنیتی دفع شده است.

بیشتر بخوانید:

انفجارهای هدفمندحمایت نیروهای ناتو از نیروهای امنیتی افغانحملات پیکارجویان طالبژنرال اسکات میلرفرمانده کل نیروهای خارجی در افغانستانکشتار مردممذاکرات بین‌الافغانیمذاکرات بین‌الافغانی در قطرنیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر