کماندوهای ارتش یک عضو کلیدی پیکارجویان طالب را در هرات بازداشت کردند 

پایگاه ۲۰۷ ظفر با انتشار اعلامیه‌ای از عملیات نیروهای کماندو در مربوطات ولسوالی‌های شیندند، پشتون زرغون و اوبه ولایت هرات خبر داده است.

 

در اعلامیه این پایگاه آمده که در نتیجه عملیات ویژه کماندوهای ارتش یکی از افراد برجسته پیکارجویان طالب در ولسوالی شیندند ولایت هرات بازداشت شده است.

مقام‌های امنیتی تاکید کرده‌اند که فرد بازداشت شده مسوولیت شناسایی و ترور کارمندان دولتی این ولایت را داشته که به همراه مقادیری جنگ‌افزار و مهمات به چنگ نیروهای امنیتی افتاده است.

شایان ذکر است که در اعلامیه پایگاه ارتش از این شخص به عنوان عبدالله فرزند نعمت‌الله یاد شده که در بازار ولسوالی شیندند شناسایی شده است.

در عملیات دیگری نیز که در ولسوالی اوبه انجام شد، چهار نفر از اعضای پیکارجویان طالب در پی عملیات نیروهای دفاعی و امنیتی کشته و سه نفر از آن‌ها زخمی شدند.

پایگاه۲۰۷ ظفر خاطرنشان ساخته است که نیروهای ارتش در جریان عملیات پاکسازی ولسوالی‌های یاد شده توانستند هفت حلقه ماین را نیز کشف و خنثی کنند.

بیشتر بخوانید:

اوبهپایگاه ۲۰۷ ظفرپایگاه207 ظفرپشتون زرغونپیکارجویان طالبترور کارمندان دولتیشیندندعملیات نیروهای کماندوعملیات ویژه کماندوهای ارتشمسوولیت شناساییمقادیری جنگ‌افزار و مهماتمقام‌های امنیتینیروهای ارتشنیروهای امنیتیهراتولسوالی شیندند ولایت هرات
نظرات (0)
افزودن نظر