جانباختگان سیلاب‌های اخیر در کابل از مرز ۵۰ نفر فراتر رفت

وزارت دولت در امور رسیدگی به رویدادهای طبیعی اعلام کرده است که شمار قربانیان سیلاب‌های اخیر این کشور از مرز ۵۰ نفر فراتر رفته و در حال حاضر در نقاط مختلف مجموعا ۵۶ نفر جان باختند.

 

به گفته مسوولان این وزارتخانه، در نتیجه بارش‌های باران که از یازدهم ثور در نقاط مختلف آغاز شده و منجر به جاری شدن سیلاب گشته است، تاکنون ۲۵ نفر نیز زخمی و بالغ بر ۳۰ نفر هم مفقود شده‌اند.

همچنین تاکید شده که عملیات جستجو برای یافتن مفقود شدگان آغاز گشته و از چند روز گذشته به این سو نیز آمارگیری برای توزیع کمک میان آسیب‌دیدگان در حال انجام است.

وزارت دولت در امور رسیدگی به رویدادهای طبیعی تصریح کرد که کمیته‌های ولایتی مبارزه با این رویداد‌ها باید برنامه‌های خود را تقویت و تسریع کنند تا تلفات جانی و خسارات مالی سیلاب‌های احتمالی در روزهای آینده کاهش پیدا کند.

این در حالی است که بر اساس گزارش‌ها بارش باران و جاری شدن سیلاب در ۲۵ ولایت کشور به وقوع پیوسته و تلفات سنگین جانی و مالی وارد ساخته است.

بیشتر بخوانید:

آسیب‌دیدگانبارش‌های بارانتلفات جانیتوزیع کمکخسارات‌ مالیسیلابمسوولانمفقود شدگانوزارت دولت در امور رسیدگی به رویدادهای طبیعی
نظرات (0)
افزودن نظر