برنامه ارتش برای سرکوب پیکارجویان طالبان در فاریاب؛ پنج قرارگاه منطقه‌ای ایجاد می‌شود

مقام‌های امنیتی در ولایت فاریاب اعلام کرده‌اند، به منظور سرکوب پیکارجویان طالب در این ولایت پنج قرارگاه ارتش منطقه‌ای در بخش‌های مختلف ایجاد خواهند کرد.

 

احمد ویس علمدار، فرمانده پایگاه ۲۰۹ شاهین در ولایت فاریاب خاطرنشان ساخت، با ایجاد این قرارگاه‌های ارتش منطقه‌ای می‌توان به سرکوب پیکارجویان طالب سرعت بخشید.

آقای علمدار خاطرنشان ساخت که این قرارگاه‌ها بنا به دستور وزارت دفاع ساخته خواهند شد و نیروهای آن به ولسوالی‌های مربوط به ولایت فاریاب اعزام خواهند گشت.

با این حال مقام‌های امنیتی فاریاب خاطرنشان ساختند که پیش از این نیز هفت قرارگاه ارتش منطقه‌ای در این ولایت ایجاد شده بود.

از طرفی عزیزالرحمان مایل، رییس امنیت ملی ولایت فاریاب خاطرنشان ساخته که فعالیت‌های غیراسلامی و غیرانسانی پیکارجویان طالب و گروه داعش در ولایت فاریاب زیر نظر قرار دارد و اجازه حملات دهشت‌افگنانه به آن‌ها داده نخواهد شد.

رییس امنیت ملی ولایت فاریاب افزود، طی چند روز اخیر چندین عضو داعش و پیکارجویان طالب که قصد راه‌اندازی عملیات در این ولایت را داشتند با همکاری علمای دین و مردم بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید:

احمد ویس علمدارپایگاه ۲۰۹ شاهینپنج قرارگاه ارتشدستور وزارت دفاعسرکوب پیکارجویان طالبفاریابفرمانده پایگاه ۲۰۹قرارگاه‌های ارتشمقام‌های امنیتیولایت فاریاب
نظرات (0)
افزودن نظر