دولت بی‌وقفه در پی بازداشت فرمانده علی‌پور در کشور

سرپرست وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده است که عملیات‌های کشفی برای بازداشت عبدالغنی علی‌پور در ولسوالی بهسود ولایت میدان وردک ادامه دارد.

 

یاسین ضیا، رییس ستاد ارتش و سرپرست وزارت دفاع تاکید ورزید که عملیات نیروهای دولتی برای پاکسازی مسیرهای منتهی به ولسوالی بهسود آغاز شده است.

وی در ادامه افزود، عملیات انجام شده تنها برای بازداشت این فرمانده خودسر بوده و بحث کلانی نیست و نباید آن را به عنوان اعلان جنگ علیه یک منطقه دانست.

آقای ضیا در ادامه خاطر نشان ساخت، روشنفکرانی که در جای گرم و نرم نشسته‌اند نباید بحث بازداشت آقای علی‌پور را به حاشیه بکشانند.

رییس ستاد ارتش در ادامه گفته‌های خود آقای علی‌پور را دزد و راهزن خطاب کرده و گفت، وی در حال حاضر بهسود را ترک کرده اما هر جایی که باشد توسط نیروهای امنیتی بازداشت خواهد شد.

این در حالی است که عملیات بازداشت آقای علی‌پور پس از سرنگونی هلی‌کوپتر ارتش از سوی نیروهای وابسته به او در ولسوالی بهسود آغاز شد و واکنش‌های بسیاری داشت.

بیشتر بخوانید:

افغانستانرییس ستاد ارتشسرپرست وزارت دفاعسرپرست وزارت دفاع افغانستانعبدالغنی علیپورعملیات نیروهای دولتیعملیات‌های کشفیمیدان وردکوزارت دفاعوزارت دفاع افغانستانولسوالی بهسودیاسین ضیا
نظرات (0)
افزودن نظر