پیکارجویان طالب با ترور مردم را نسبت به نظام بی‌باور می‌سازند

امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان در تازه‌ترین اظهارات خود گفته است، پیکارجویان طالب در تلاش هستند تا با ترورهای هدفمند باور مردم به نظام کشور را از بین ببرند.

 

رضوان مراد، رییس بخش مطبوعات و روابط عامه دفتر آقای صالح می‌گوید، پیکارجویان طالب از بیم متهم شدن به نقض توافقنامه امضا شده با آمریکا مسوولیت ترورها را بر عهده نمی‌گیرند.

آقای مراد تاکید ورزید که این گروه جنگ پنهان خود را در کابل متمرکز ساخته و تلاش می‌کند که با اعمالی همچون ترور، دستاوردهای جلسات امنیتی شش و نیم صبح را زیر سوال ببرد.

این در حالی است که این روزها کابل صحنه ترورهای متعدد است و در تازه‌ترین رویداد، ضیا ودان، سخنگوی تصدی محافظت عامه به همراه دو نفر از همکارانش ترور شد.

اگرچه تمام انگشت‌ها به سمت پیکارجویان طالب نشانه می‌رود، اما ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی این گروه هرگونه دست داشتن پیکارجویان طالب را در این ترورها تکذیب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اخبار افغانستاناخبار افغانستان جدیداخبار افغانستان دریافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهپیکارجویان طالبترورهاجنگ پنهاندفتر آقای صالحذبیح‌الله مجاهدرضوان مرادرییس بخش مطبوعات و روابط عامهضیا ودانکابل
نظرات (0)
افزودن نظر