پژوهش تازه‌ خبرگزاری پژواک خبرساز شد

یافته های تازه خبرگزاری پژواک نشان می دهد که برای یک بیمارستان در ولایت غور، یک عدد ترموز 19 هزار افغانی خریداری شده است.

 

براساس گزارش خبرگزاری پژواک در قیمت یک چوکی انتظار نسبت به نرخ بازار 18 برابر تفاوت وجود داشته و ۴۳ قلم جنس، ۱۱ میلیون افغانی بلندتر خریداری شده است.

در گزارش آمده است که این مواد در ماه میزان سال گذشته خریداری شده؛ اما مسوول این بیمارستان گفته است که تاهنوز این وسايل به این مرکز انتقال داده نشده است.

آژانس خبری پژواک، کاپى پيشنهاد ریاست صحت عامه غور را که بتاریخ اول ماه میزان سال ۱۳۹۸ صورت گرفته، به دست آورده است.

در این پيشنهاد آمده است که قرارداد خريدارى تجهیزات بیمارستان ۳۰ بستر ولسوالی شهرک ولایت غور، به ارزش ۱۹ میلیون و ۹۱۶هزار و ۹۵ افغانی با شرکت لوژستیکی و غذایی «اسپایر آریا»، امضا شده است.

در این پيشنهاد از مقام وزارت صحت عامه خواسته شده است که به مستوفیت ولایت غور در خصوص تخصیص این پول هدایت بدهد.

درعين حال نورالله ترکی معاون سخنگوی وزارت صحت عامه، به خبرگزاری پژواک گفته است، این موضوع تحت بررسی وزارت قرار دارد و پس از دریافت نتیجه، در این مورد به رسانه ها معلومات ارایه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

خبر افغانستانخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزخبر امروز غورخبر جدید غورخبر غورخبر غور افغانستانخبر فوری ولایت غورخبرگزاری پژواکریاست صحت عامه غورشفاخانه ولایت غورشفاخانه ولایتی غوروزارت صحت عامهوزارت صحت عامه افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر