خط و نشان ارتش افغانستان در برابر تهدیدات پیکارجویان طالب

ستاد ارتش ملی افغانستان اعلام کرده است که نیروهای امنیتی این کشور توان مقابله با هر نوع تهدید و نیت شومی را در برابر دشمنان دارند.

 

ژنرال اقبال علی نادری، معاون ستاد ارتش ملی افغانستان اعلام کرده است که ارتش در مقابل تمامی تهدیدات ایستادگی می‌کند و توان کامل دفاع از کشور و مردم را دارد.

آقای نادری تاکید ورزید که مخالفان دولت هنوز هم تمرکز خود را روی انتحار، جنگ و کشتار مردم معطوف کرده‌اند و با بی رحمی غیرنظامیان و تاسیسات مردمی را هدف قرار می‌دهند.

معاون ستاد ارتش افغانستان در ادامه افزود، جنگ و فساد دو پدیده مهلک برای کشور هستند.

وی وجود فساد اداری در کشور را دومین تهدید در برابر افغان‌ها عنوان کرده و تاکید کرد که باید تلاش گردد تا این پدیده از ادارات و وزارتخانه‌ها محو شود.

این خط و نشان کشیدن در حالی است که گفت‌وگوهای صلح افغانستان پس از نزدیک به ۲۰ سال جنگ در قطر بین دولت این کشور و پیکارجویان طالب از سه هفته پیش آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

افغانستان خبرافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیداقبال علی نادریپیکارجویان طالبانجنرال اقبال علیخبر افغانستانخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزرییس ستاد ارتش ملیصلح افغانستانفساد اداریفساد اداری در افغانستانمذاکرات صلح افغانستان در قطرمذاکرات صلح در قطر
نظرات (0)
افزودن نظر