کمک‌های نجات‌بخش سازمان غذایی جهانی به ساکنان ولایت بدخشان

والی بدخشان در دیدار با مقام‌های ارشد سازمان غذایی جهانی بر لزوم افزایش همکاری‌های این سازمان با افغانستان تاکید کرده و از آن‌ها خواست تا بستر کمک‌های خود را افزایش دهند.

 

محمد ذکریا سودا، والی بدخشان در این دیدار بخشی از کمک‌های سازمان غذایی جهانی به مردم بدخشان از جمله توزیع مواد غذایی برای ۵۰ هزار خانواده در جریان قرنطینه را یادآور شد.

وی در ادامه گفت، این سازمان کمک‌هایی را نیز به آوارگان ناشی از رویدادهای طبیعی، ساخت کانال‌های آبیاری و تواندمندسازی زنان انجام داده است.

آقای سودا اذعان کرد، مردم بدخشان با چالش‌هایی همچون فقر، کمبود زمین‌های زراعتی، جنگ، بیکاری و مسیرهای ناهموار دست و پنجه نرم می‌کنند و نیازمند کمک‌های بیشتر هستند.

معاون سازمان غذایی جهانی برای افغانستان نیز اطمینان داد که کمک‌های این سازمان افزایش خواهد یافت و برای فصل سرما ۱۷۵ تن گندم در ولسوالی‌های مرزی بدخشان ذخیره خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

توانمندسازی زنان افغانستانخبر افغانستانخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزخبر بدخشانخبر تازه بدخشانخبر جدید افغانستان بدخشانخبر های بدخشانخبر های ولایت بدخشانرویدادهای طبیعیسازمان غذایی جهانسازمان غذایی جهان در افغانستانفقر در افغانستانمحمد ذکریا سودا
نظرات (0)
افزودن نظر