کاهش چهار برابری مبتلایان امروز کرونا در مقایسه با روز گذشته در افغانستان

وزارت صحت عامه اعلام کرده است که در جریان ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شده است.

 

در اعلامیه این وزارتخانه آمده است که با ثبت بیماری این افراد، مجموعا ۳۹ هزار و ۷۴ نفر از شهروندان افغانستان با ویروس کرونا دست به گریبان شده‌اند.

گفتنی است در شبانه روز گذشته سه نفر از بیماران جان‌های خود را از دست داده و شمار مجموع قربانیان به یک هزار و ۴۴۴ نفر رسیده است.

آمار رسمی وزارت صحت عامه نشان دهنده کاهش بیماری کرونا در افغانستان است که  در این مدت ۳۲ هزار و ۵۷۶ نفر از مبتلایان نیز درمان شده‌اند.

با وجود نگرانی‌های بسیاری که از بازگشایی مکاتب و دانشگاه‌ها وجود دارد، وزارت صحت عامه گفته است که در مدت یک ماهه بازگشایی، کرونا افزایش نیافته و دولت برنامه دارد که تمامی مراجع تحصیلی را بازگشایی کند.

بیشتر بخوانید:

آمار تازه کرونا در افغانستانآمار کرونا در افغانستانآمار کرونا در افغانستان امروزآمار کرونا در ولایات افغانستانآمار کلی کرونا در افغانستانآمار مبتلایان کرونا در افغانستان امروزافغانستان خبرافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبرهای جدیدجدید ترین آمار کرونا در افغانستانخبر افغانستانخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزکروناکرونا در افغانستانوزارت صحت عامهوزارت صحت عامه افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر