حضور تمام قد پیکارجویان طالب در بخش تولید و قاچاق مواد مخدر

وزارت داخله افغانستان با انتشار گزارشی از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام کرده است که ۸۰ درصد کاشت کوکنار و تولید مواد مخدر این کشور از ناحیه پیکارجویان طالب است.

 

محمد هاشم اورتاق، معین مبارزه با مواد مخدر افغانستان می‌گوید، از آغاز سال گذشته میلادی تاکنون چهار هزار و ۸۳۳ عملیات در برابر قاچاقچیان مواد مخدر در کشور انجام شده است.

آقای اورتاق گفت، دستکم پنج هزار و ۶۲۰ قاچاقچی مواد مخدر در نتیجه عملیات این اداره بازداشت شده‌اند که در میان آن‌ها ۸۹ کارمند خدمات عامه نیز قرار دارند.

وی در ادامه اذعان کرد که تاکنون ۲۷ منسوب پلیس در مسیر مبارزه با مواد مخدر و رویارویی با قاچاقچیان جان خود را از دست داده و ۷۰ سرباز نیز زخمی شده‌اند.

معین مبارزه با مواد مخدر وزارت داخله افغانستان در ادامه اذعان کرد که تاکنون یک هزار و ۲۷۰ تن مواد مخدر از انواع مختلف ضبط شده و ۱۰۵ لابراتوار به همراه سه انبار نیز تخریب شده است.

بیشتر بخوانید:

پیکارجویان طالبانخبر افغانستانخبر افغانستان تازه امروزخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزطالبانطالبان افغانستانمبارزه با مواد مخدرمبارزه با مواد مخدر در افغانستانمحمد هاشم اورتاقوزارت داخلهوزارت داخله افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر