دایکندی صاحب کارخانه بسته بندی بادام شد

مقام‌های محلی در ولایت دایکندی افغانستان اعلام کرده‌اند که نخستین کارخانه بسته‌بندی بادام در این ولایت با هدف افزایش ظرفیت اقتصادی زنان افتتاح شده است.

 

براساس اعلامیه دفتر مطبوعاتی والی دایکندی، این کارخانه ۶.۱ میلیون افغانی هزینه را در گرفته و تمامی تجهیزات و امکانات نیز در آن قرار دارند.

محمد ضیا همدرد، والی دایکندی در مراسم افتتاحیه این کارخانه تاکید ورزیده است که این تاسیسات نقش برجسته‌ای در افزایش تولیدات کشاورزی و رشد این صنعت در ولایت خواهد داشت.

وی خاطر نشان ساخت که پیشتر نیز از رییس جمهور غنی درخواست کرده بود تا در راستای بازاریابی برای فروش تولیدات زراعتی و باغی حمایت کند.

گفتنی است آقای غنی در پاسخ به درخواست والی دایکندی اطمینان داده بود که طرح ریاست زراعت این ولایت مبنی بر تولید، بسته‌بندی و بازاریابی بادام را نهایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

افغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازه امروزبادامبادام در افغانستانتولید بادام در افغانستانخبر افغانستانخبر افغانستان تازه امروزخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزخبر افغانستان دایکندیخبر امروز دایکندیخبر تازه دایکندیخبر های ولایت دایکندیقیمت بادام در افغانستانکشت بادام در افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر