وضعیت بد امنیتی در جنوب هرات شهرداری را در خدمات‌رسانی ناتوان کرده است

اداره شهرداری هرات به تازگی اعلام کرده است که دو دستگاه موتر انتقال زباله در ولسوالی گذره هرات به دست مخالفان متوقف و توقیف شده است.

 

غلام رسول عظیمی، سخنگوی اداره شهرداری هرات در گفت‌وگو با تلویزیون چکاد گفته است که این موضوع با مقام‌های امنیتی در میان گذاشته شده است، اما تاکنون شهرداری هیچ اقدام و پاسخی از سوی آن‌ها دریافت نکرده است.

وی در ادامه تاکید ورزید که وضعیت امنیتی در جنوب هرات وخیم است و تاکنون چندین بار کارمندان این اداره با چالش‌های خطرناکی مواجه شده‌اند.

آقای عظیمی تاکید ورزیده است که دولت و مقام‌های امنیتی باید توجه بیشتری به این معضل داشته باشند.

سخنگوی اداره شهرداری همچنین اذعان کرده است که دلیل اصلی ناتوانی شهردار در جمع‌آوری زباله از سطح شهر در ساعات تاریکی نیز همین چالش‌های امنیتی است.

این گفته ها در حالی مطرح می شود که مسوولان فرماندهی پلیس هرات در گفتگو با تلویزیون چکاد هر نوع چالش امنیتی را رد کرده اند.

بیشتر بخوانید:

امنیت هراتامنیت هرات افغانستانخبر هراتخبر هرات افغانستانخبر هرات امروزشاروالی هراتشاروالی هرات افغانستانشهرداری شهر هراتشهرداری هراتشهرداری هرات افغانستانشهرداری هرات یزدهرات خبر تازه افغانستانهرات خبر تازه امروزوضعیت امنیت هراتوضعیت امنیتی افغانستانوضعیت امنیتی امروز افغانستانوضعیت امنیتی ولایت هرات
نظرات (0)
افزودن نظر