شهرداری هرات روزانه تا ۸۰۰ متر مکعب زباله جمع‌آوری می‌کند

شهرداری هرات اعلام کرده است که براساس برنامه‌ریزی شهری و کارشیوه روزمره کارکنان بخش تنظیف، روزانه بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ متر مکعب زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

 

به گفته ریاست خدمت تخنیکی و بخشی اداره شهرداری هرات، زباله‌های نواحی پانزده‌گانه شهر همه روزه جمع‌آوری شده و علاوه بر آن، کانال‌های فاضلاب، آب‌روها و جاده‌ها نیز پاکسازی می‌شوند.

عبدالظاهر مخلص، رییس خدمات تخنیکی و بخشی شهرداری هرات اذعان کرده است که ۳۱۷ نفر روزانه به عنوان کارکنان بخش خدمات و ده نفر هم راننده در شهر خدمت‌رسانی می‌کنند.

با این وجود آقای مخلص تاکید ورزیده است که با در نظر داشت حوزه‌های کاری و نفوس شهر هرات، با کمبود نیروی انسانی در بخش خدمات مواجه هستند.

رییس خدمات تخنیکی و بخشی ریاست شهرداری هرات از مردم تقاضا کرده است که نسبت به رعایت نظافت شهری مسوولیت‌پذیر بوده و با اداره شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

این در حالی است که همواره شهروندان از اداره شهرداری نسبت به ارایه خدمات در قسمت تنظیف شهر انتقاد می کنند و عملکرد این اداره را در قسمت تنظیف شهر ناکافی می خوانند.

بیشتر بخوانید:

تنظیف شهرداریتنظیف شهریخبر افغانستانخبر افغانستان امروزخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزخبر هراتخبر هرات افغانستانخبر هرات امروزشهردار هراتشهرداری هراتشهرداری هرات افغانستانهرات خبر تازه افغانستانهرات خبر تازه امروز
نظرات (0)
افزودن نظر