درآمد ۲۰۰ هزار افغانی یک باغدار از برداشت گیلاس در سمنگان

وزارت زراعت افغانستان از درآمد شگفت‌انگیز یک باغدار در ولایت سمنگان خبر داده است که توانسته از تنها یک جریب زمین گیلاس خود، ۲۰۰ هزار افغانی کسب کند.

 

این فرد محمد بشیر نام داشته و در مرکز ولایت سمنگان زندگی می‌کند که به گفته خودش، تولیدات امسال او در مقایسه با سال گذشته قابل مقایسه نیست و درآمد هنگفتی نیز به دست آورده است.

محمد بشیر در گفت‌وگو با شماری از رسانه‌ها ضمن قدردانی از وزارت زراعت برای پروژه ملی باغداری افزوده است که علاوه بر احداث این یک جریب باغ، مهارت‌های فنی برای باغداری مدرن را نیز از کارمندان این وزارتخانه آموخته است.

وی همچنین خاطرنشان ساخته که آموزش‌ها و مشورت‌هایی که از سوی وزارت زراعت در زمینه باغداری به او شده توانسته تاثیر بسیار زیادی روی میزان تولیدات او داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

افغانستان خبرافغانستان خبر تازهافغانستان خبر جدیدخبر افغانستانخبر افغانستان امروزخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان سمنگانخبر امروز سمنگانخبر تازه سمنگانخبر جدید سمنگانخبر سمنگانخبر عاجل سمنگانخبر های تازه سمنگانزراعتزراعت در افغانستانمحمد بشیروزارت زراعتوزارت زراعت و مالداری افغانستانوزارت زراعت وآبیاری مالداری افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر