وضعیت امنیتی در ولایت بلخ رو به تاریکی می‌رود

اعضای شورای ولایتی بلخ اعلام کرده‌اند که وضعیت امنیتی در این ولایت رو به وخامت است و مقام‌های امنیتی را به فساد در این زمینه متهم ساخته‌اند.

 

آن‌ها تاکید دارند که در مسیر شاهراه‌ها از رانندگان اخاذی می‌شود و آزار و اذیت می‌شوند و مقام‌های حکومت محلی نیز هیچ توجهی برای برطرف کردن این معضل ندارند.

در عین حال، عادل شاه عادل، سخنگوی فرماندهی پلیس بلخ به تلویزیون چکاد می‌گوید، چندی پیش نگرانی‌هایی از اخاذی در مسیر شاهراه‌های این ولایت وجود داشته که اکنون این نگرانی‌ها برطرف شده است.

آقای عادل در خلال گفته‌های روز گذشته خود تاکید کرده است که وضعیت امنیتی ولایت بلخ در مقایسه با گذشته به مراتب بهتر بوده است.

گفته‌های این مقام امنیتی در حالی مطرح می‌شود که روز گذشته درگیری میان نیروهای امنیتی و مخالفان دولت در ولسوالی شولگره بلخ تلفاتی را متوجه نیروهای امنیتی کرده است.

بیشتر بخوانید:

اعضای شورای ولایتی بلخبلخ افغانستانپیکارجویان طالبانخبر افغانستانخبر افغانستان امروزخبر افغانستان تازهخبر افغانستان جدیدعادل شاهفرمانده پولیس بلخنیرو های امنیتینیروهای امنیتی افغاننیروهای امنیتی افغانستانوضعیت امنیتی بلخوضعیت امنیتی ولایت بلخ
نظرات (0)
افزودن نظر