گفت‌وگو برای تامین امنیت غرب کابل، مبحث امروز در ارگ ریاست جمهوری افغانستان

ارگ ریاست جمهوری افغانستان با انتشار اعلامیه‌ای از برگزاری نشستی برای بررسی «طرح امنیتی و انکشافی غرب کابل» خبر داده است.

 

در این نشست سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان و همچنین محمد محقق، مشاور ارشد ریاست جمهوری در امور امنیتی و سیاسی نیز حضور داشتند.

گفتنی است مقام‌های حاضر در این نشست پیرامون بخش امنیتی این طرح رایزنی‌های مفصل انجام داده و تصمیم گرفتند تا ارگان‌های امنیتی کشور ضمن بررسی هرچه دقیق‌تر، اقدامات بعدی را به مقام عالی ریاست جمهوری ارائه کنند.

گفتنی است در این نشست از اداره عملیاتی ریاست جمهوری، شرکت انکشاف ملی و شهرداری کابل نیز نمایندگانی حضور داشتند و پیرامون بخش انکشافی این طرح به گفت‌وگو پرداختند.

این در حالی است که پس از افزایش حملات دهشت‌افگنانه در غرب کابل، رییس جمهور غنی از سرور دانش خواست تا برای تامین امنیت این ناحیه از شهر طرحی را آماده کند.

قابل یادآوری است که دو روز پیش پس از وقوع دو انفجار در غرب کابل محمد محقق گفته بود که طرح امنیتی غرب از سوی امنیت ملی رد شده است اما سرور دانش در پاسخ به آن تاکید کرد این طرح تا هنوز تحت بررسی قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

ارگ ریاست جمهوریارگان‌های امنیتیافغانستانامنیت ملیبخش امنیتیحملات دهشت‌افگنانهسرور دانششهرداری کابلطرح امنیتیغرب کابلغنیکابلمحمد محققمشاور ارشدمعاون دوممقام عالی
نظرات (0)
افزودن نظر