گفت‌وگوی وزیر زراعت با سفیر آمریکا پیرامون برنامه‌های زراعتی افغانستان

وزارت زراعت افغانستان از دیدار اینترنتی انوارالحق احدی، وزیر زراعت این کشور با راس ویلسون، سفیر آمریکا در کابل خبر داده و گفته است که در این دیدار پیرامون برنامه‌های زراعتی آتی افغانستان تبادل نظر شده است.

 

به گفته وزارت زراعت، آقای احدی ضمن تشریح برنامه‌های خود برای صنعت زراعت در این کشور، پیرامون همکاری‌های این وزارتخانه و ایالات متحده و همچنین پروژه‌هایی که آمریکا تامین مالی می‌کند مباحثی طرح کرده است.

سفیر آمریکا نیز پیرامون کارهای ایالات متحده برای صنعت زراعت و همکاری با صندوق پولی انکشاف زراعت افغانستان و اجرای پروژه‌های معیشتی سخن گفته است.

وی همچنین بر لزوم استانداردسازی بخش بسته‌بندی میوه‌جات افغانستان تاکید ورزیده تا زمینه برای صادرات میوه به بازارهای جهانی تقویت شود.

صنعت زراعت افغانستان نسبت به گذشته پیشرفت‌های بسیاری به خود دیده و سفیر آمریکا نیز نظراتی پیرامون صندوق پولی انکشاف وزارت زراعت برای اعطای قرضه به کشاورزان مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید:

انورالحق احدیخبر افغانستانخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزراس ویلسونوزارت زراعتوزارت زراعت ابیاری ومالداری افغانستانوزارت زراعت افغانستانوزیر زراعتوزیر زراعت افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر