پس از ده روز، هیات‌های مذاکره کننده دولت و مخالفان در دوحه تکمیل شدند

فریدون خوزون، سخنگوی شورای عالی مصالحه ملی در تازه‌ترین اظهارات خود از تکمیل شدن هیات مذاکره کننده دولت در مذاکرات بین‌الافغانی خبر داده است.

 

آقای خوزون می‌گوید، آن دسته از اعضای مذاکره کننده دولت که بنا به چالش‌های شخصی و بیماری نتوانسته بودند به دوحه بروند، اکنون با برطرف شدن این چالش‌ها وارد دوحه شده و به تیم خود پیوسته‌اند.

وی در ادامه تاکید ورزید که تعداد اعضای این هیات که در روز آغاز دور دوم مذاکرات غایب بودند بسیار محدود بوده و اکنون جلسات با حضور همه اعضا برگزار می‌شود.

در عین حال، نعیم وردک، سخنگوی دفتر سیاسی پیکارجویان طالب نیز در اظهاراتی مشابه گفته است که اعضای مذاکره کننده این گروه به همراه رییس دفتر سیاسی در دوحه حضور داشته و تکمیل شده‌اند.

این در حالی است که با گذشت ده روز از آغاز دور دوم مذاکرات بین‌الافغانی در دوحه، تنها یک جلسه مقدماتی و یک نشست فنی میان طرفین برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:

آتش بس طالبان با دولتاخبار افغانستاناخبار افغانستان جدیداخبار افغانستان دریافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهپیکارجویان طالبدوحهدور دوم مذاکراتسخنگوی پیکارجویان طالبشورای عالی مصالحه ملیفریدون خوزوننعیم وردکهیات مذاکره کننده
نظرات (0)
افزودن نظر