وزیر صنعت و تجارت برای نشست مشترک بازرگانی با تاجیکستان به دوشنبه رفت

وزارت صنعت و تجارت افغانستان اعلام کرده است که یک نشست مشترک بازرگانی میان این کشور و تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار شده است.

 

در این نشست نثار احمد غوریانی، وزیر صنعت و تجارت افغانستان در راس یک هیات عالی رتبه دولتی به تاجیکستان رفته و با مقام‌های این کشور پیرامون توسعه روابط اقتصادی، بازرگانی و ترانزیتی گفتگو کرده است.

بر اساس اعلامیه وزارت صنعت و تجارت آقای غوریانی در این نشست ضمن تاکید بر گسترش روابط اقتصادی، بازرگانی و ترانزیتی میان دو کشور خاطر نشان ساخته که برطرف کردن چالش‌هایی که بازرگانان افغان در تاجیکستان دارند می‌تواند به گسترش سطح همکاری دو کشور کمک کند.

وی در ادامه افزود، افغانستان فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیاری را در بخش‌های مختلف خود جای داده و سرمایه‌گذاران تاجیکستانی می‌توانند در این بخش‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

معاون نخست‌ وزیر تاجیکستان نیز اعلام کرده است که دوشنبه به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی، بازرگانی و ترانزیتی با افغانستان است و اطمینان می‌دهد که چالش‌های بازرگانان افغان را در این کشور برطرف سازد.

بیشتر بخوانید:

بازرگانان افغانتاجیکستانراس یک هیات عالی رتبه دولتیروابط اقتصادیسرمایه‌گذاران تاجیکیشهر دوشنبهفرصت‌های سرمایه‌گذارینثار احمد غوریانیوزارت صنعت و تجارت افغانستانوزیر صنعت و تجارت افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر