وزارت صحت آماده انتقال شهروندان افغان از شهر قرنطینه شده چین است

فیروز‌الدین فیروز، وزیر صحت عامه افغانستان در تازه‌ترین اظهارات خود اعلام کرده است که این کشور آمادگی دارد تا ۴۱ شهروند خود را از شهر قرنطینه شده ووهان در کشور چین خارج کند.

 

آقای فیروز تصریح کرده است که به دلیل قرنطینه بودن شهر ووهان که منشا اصلی شیوع ویروس کرونا بوده، روند بازگشت شهروندان افغانستان که عمدتا دانشجو هستند به درستی انجام نمی‌شود.

وزیر صحت عامه افغانستان در ادامه تاکید ورزیده است که تمهیدات بسیاری برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا انجام شده و آمادگی‌های لازم در این زمینه گرفته شده است.

با وجود اینکه چین و افغانستان مرز مشترک دارند، اما تا هنوز موردی از ابتلا به ویروس کشنده کرونا در افغانستان گزارش نشده است.

 

بیشتر بخوانید:

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربجمعیت شهر ووهانچیندرباره شهر ووهان چینشهر ووهانشهر ووهان چينشهر ووهان چینشهر ووهان در چینشیوع بیماریفیروزالدین فیروزفیروزالدین فیروز وزیر صحت عامهکشور چیننقشه شهر ووهان چینوزير صحت عامه افغانستانوزیر صحت عامه افغانستانوزیر صحت عامه افغانستان فیروزالدین فیروزوزیران صحت عامه افغانستانویروس کروناویروس کرونا ویروسویروس کرونای
نظرات (0)
افزودن نظر