هیات ویژه پاکستان برای گفت‌وگو پیرامون مسائل دوجانبه وارد کابل شد

بر اساس گزارش‌های رسیده، نماینده ویژه پاکستان در راس یک هیات عالی‌رتبه دولت این کشور برای گفتگو با مقامات افغان وارد کابل شده است.

 

منصور احمد خان، سفیر پاکستان در کابل گفته است که این هیات به رهبری محمد صادق، نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان برای افغانستان رهسپار کابل شده است.

به گفته سفیر پاکستان، گفتگو پیرامون صلح، امنیت و مسائل دوجانبه از جمله محورهای مذاکرات و رایزنی‌ها میان نماینده ویژه این کشور و مقام‌های افغان خواهد بود.

روز گذشته نیز حمدالله محب، مشاور شورای امنیت ملی افغانستان گفته بود که در دیدار با هیات پاکستانی پیرامون مسائل فنی و مواردی که میان دو کشور چالش ایجاد کرده‌اند گفتگو خواهد شد.

قابل یادآوری است، ماه گذشته نیز مقام‌های نظامی افغانستان و پاکستان با یکدیگر دیدار کرده و پیرامون همکاری برای بهبود روابط میان دو کشور رایزنی کردند.

سفر هیات عالی رتبه پاکستان به افغانستان در حالی انجام می‌شود که هفته گذشته رییس جمهور غنی در سخنرانی‌های خود انتخاب دوستی و دشمنی میان دو کشور را به دست اسلام‌آباد سپرد.

بیشتر بخوانید:

امنیت و مسائل دوجانبهحمدالله محبسفیر پاکستان در کابلکابلگفتگو پیرامون صلحمقامات افغانمنصور احمد خاننماینده ویژه نخست وزیر پاکستانهیات پاکستانهیات عالی‌رتبه دولت
نظرات (0)
افزودن نظر