هشدار بخش خصوصی به طالبان؛ تظاهرات می‌کنیم!

محمد ناصر محتسب‌زاده،‌ رییس اتحادیه‌های بخش خصوصی افغانستان در یک نشست خبری گفت، طالبان باید بدهی بخش خصوصی را پرداخت نماید.

به گفته مسوولان اتحادیه‌های بخش خصوصی، با در نظر داشت چالش‌های جاری در کشور طالبان موظف است که حقوق و بدهکاری‌ها را پرداخت کند، در غیراینصورت تظاهرات این اتحادیه آغاز خواهد.

آقای محتسب‌زاده در ادامه افزود، در جریان یک سال گذشته ذهنیت مثبت این اتحادیه در قبال حل چالش‌ها منفی شده و مسوولان بلند رده طالبان برای چالش‌های ما کاری انجام نمی‌دهند.

باز محمد غیرت، عضو اتحادیه بخش خصوصی افغانستان نیز در این نشست تاکید ورزید که با وجود میلیاردها افغانی بدهی دولت به این بخش، طالبان با زور جنگ‌افزار مالیات خود را از همه اعضا می‌گیرد.

آقای غیرت در ادامه خاطرنشان ساخت که این اتحادیه در مسیر رشد و شکوفایی افغانستان تلاش بسیاری کرده و اعضای آن نه متهم هستند و نه خیانت‌کار و تنها به دنبال دریافت پول خود خواهند بود.

در عین حال، عبدالله فیضی، دیگر عضو اتحادیه بخش خصوصی نیز گفت، بیشتر از شش ماه از تشکیل کمیته ویژه حقوق شرکت‌ها از سوی طالبان می‌گذرد اما تا هنوز وعده‌های این گروه نیز عملی نشده است.

شایان ذکر است که با در نظر گرفتن آمار و ارقام تحلیلی، با قدرت گرفتن طالبان در افغانستان و تعیین به عنوان حکومت سرپرست، این گروه اکنون ۶۰ میلیارد افغانی به اتحادیه بخش خصوصی بدهکار است.

بیشتر بخوانید:

بخش خصوصیطالبان
نظرات (0)
افزودن نظر