نیروهای امنیتی بخش‌های زیادی از غور را پاکسازی کرده‌اند

مسوولان امنیتی در ولایت غور اعلام کرده‌اند، نیروهای امنیتی افغان در جریان عملیات‌های گسترده بخش‌های زیادی از ولایت غور را از وجود پیکارجویان طالب آزاد کرده‌اند.

 

عبدالحی خطیبی، سخنگوی والی غور به تلویزیون چکاد گفته است، در جریان عملیات‌های متعدد نیروهای امنیتی تلفات سنگینی به پیکارجویان طالب وارد شده است.

او در ادامه تصریح کرد، مناطق زیادی نیز در جریان روزهای اخیر از وجود پیکارجویان طالب آزاد شده است که از این میان می‌توان به ولسوالی شهرک این ولایت اشاره کرد.

خاطرنشان می‌شود، غور از ولایت‌های به شدت ناامن حوزه غرب افغانستان است که پیکارجویان طالب فعالیت‌های گسترده‌ای در آن دارند.

 

بیشتر بخوانید:

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونهتلویزیون چکادجنایت طالب در افغانستانجنگ طالب در افغانستانجنگ طالب وداعش در افغانستانخبر تازه غورخبر غورخبر غور افغانستانخبر ولایت غورخبرهای غورخبری غورخبری غور افغانستانطالبطالب در افغانستانطالبانظلم طالب در افغانستانعبدالحی خطیبیعبدالحی خطیبی سخنگوی ولایت غورکشته شدن دها طالب در افغانستانولايت غورولایت غورولایت غور افغانستان امروزولایت غور خبر
نظرات (0)
افزودن نظر