نخستین تولیدات گلخانه‌های ولایت فراه رهسپار خانه‌های مردم شد

وزارت زراعت، آبیاری و دامداری افغانستان اعلام کرده است که نخستین تولیدات فصل اول گلخانه‌های ولایت فراه به بازار عرضه شده است.

 

اکبر رستمی، سخنگوی وزارت زراعت می‌گوید، ۱۳۵ گلخانه بزرگ در راستای پروژه رشد زراعت و انکشاف روستایی در فراه ساخته شده و ۱۰۳ گلخانه کوچک نیز برای زنان ایجاد گشته است.

آقای رستمی در ادامه افزود که گلخانه‌های مذکور در ولسوالی‌های خاک سفید و پشت رود ساخته شده و ۲۴۸ خانواده از آن بهره‌مند شده‌اند.

سخنگوی وزارت زراعت در ادامه گفته‌های روز گذشته خود تصریح کرد که ۷۰ گلخانه بزرگ و ۱۵ گلخانه کوچک نیز در این ولسوالی‌ها در دست ساخت است و به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

شایان ذکر است که هدف از ساخت این گلخانه‌ها دریافت تولیدات بیشتر به ازای زمین کمتر و همچنین افزایش سطح درآمد کشاورزان عنوان شده است.

بیشتر بخوانید:

اکبر رستمیاکبر رستمی سخنگوی وزارت زراعتتولیدات گلخانهتولیدات گلخانه ایخبر افغانستانخبر افغانستان تازه امروزخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزخبر تازه فراه افغانستانخبر تازه ولایت فراهخبر فراهساخت گلخانهفراه خبر تازهفراه خبر جدیدوزارت زراعتوزارت زراعت و مالداریوزارت زراعت وآبیاری مالداری افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر