ناتو پایبندی پیکارجویان طالب به کاهش خشونت‌ها را تنها دروازه ورودی به صلح نامید

ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی یا (ناتو)، تنها راه رسیدن به صلح در افغانستان را پایبندی پیکارجویان طالب به کاهش خشونت‌ها معرفی کرده است.

 

آقای استولتنبرگ که پیش از آغاز نشست وزیران دفاع ناتو سخنرانی می‌کرد افزود، این سازمان در تلاش است تا مذاکرات صلح را تسریع بخشیده و با ایالات متحده برای دستیابی این امر همکاری کند.

دبیرکل ناتو تاکید ورزید که بازنده اصلی میدان جنگ، پیکارجویان طالب هستند و تنها راه برای فراهم‌سازی زمینه‌های صلح در افغانستان، آموزش و حمایت از نیروهای افغان است.

او بار دیگر تاکید ورزید که ناتو به همراه ایالات متحده وارد خاک افغانستان شده و برای خروج از این کشور نیز به صورت مشترک تصمیم‌گیری خواهند کرد.

 

بیشتر بخوانید:

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غرباهمیت صلح در افغانستانپروسه صلح در افغانستاندبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالیروند صلح در افغانستانصلح در افغانستانصلح در افغانستان طالبانطالبطالبانموانع صلح در افغانستانموانع صلح در افغانستان چیستناتونشست صلح در افغانستانينس استولتنبرگینس استولتنبرگ
نظرات (0)
افزودن نظر