ناامیدی روسیه از نتیجه بخش بودن صلح میان آمریکا و پیکارجویان طالب

شورای امنیت ملی روسیه نسبت به مذاکرات صلح میان آمریکا و پیکارجویان طالب ابراز تردید کرده و گفته است که این مذاکرات نتیجه بخش نخواهند بود.

 

نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت ملی روسیه در این خصوص تصریح کرده است، تنها راه برای تحقق صلح در این کشور است که پیکارجویان طالب و حکومت افغانستان بدون واسطه با یکدیگر مذاکره کنند.

آقای پاتروشف در ادامه تاکید کرد، نیروهای آمریکایی ۱۸ سال است که در افغانستان حضور دارند و تنها به افزایش ناامنی و بی ثباتی در این کشور دامن زده‌اند.

او همچنین به برنامه‌های خروج آمریکا از افغانستان واکنش نشان داده و گفته است که مقام‌های آمریکایی در خروج سربازان خود سردرگم هستند.

این اظهارات در حالی بیان شده است که گفت‌وگوهای صلح میان آمریکا و پیکارجویان طالب پس از دو ماه توقف از سرگرفته شد، اما اواخر هفته گذشته بار دیگر متوقف شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونهامریکاتأمین صلحروسیهروند صلحروند صلح افغانستانروند صلح با طالبانروند صلح طالبانسفر خلیلزاد به پاکستانسفر زلمی خلیلزادشورای امنیت ملی روسیهطالبطالبانکابلمقام های امریکایینیکلای پاتروشف
نظرات (0)
افزودن نظر