مردم ولسوالی انجیل ولایت هرات علیه پیکارجویان طالب اعلام جنگ کردند

صدها نفر از بزرگان و متنفذین ولسوالی انجیل ولایت هرات با برگزاری گردهمایی علیه پیکارجویان طالب اعلام جنگ کرده و حمایت خود از نیروهای امنیتی افغان و نظام جمهوری اسلامی را اعلام کردند.

حفیظ‌الله ناب، ولسوال انجیل، زارع حقجو و جمعه‌گل مجاهد، نمایندگان شورای مجاهدین حق شناس از مردم خواستند تا حملات، جنایات و خشونت‌های پیکارجویان طالب را محکوم کرده و به تبلیغات آن‌ها گوش ندهند.

این افراد نظام جمهوری اسلامی افغانستان را دست آورد بزرگ شهدا و خون آن‌ها دانسته و تاکید کردند که حمایت از این نظام برای حفظ دستاوردهای ۲۰ سال اخیر یک مکلفیت ملی است.

غلام فاروق نظری، نماینده مردم هرات در مجلس نمایندگان نیز از قهرمانی جوانان این ولایت و ایستادگی آن‌ها در برابر پیکارجویان طالب قدردانی کرده و اطمینان داد که بسیج مردمی می‌تواند شکست پیکارجویان طالب را به همراه داشته باشد.

والی هرات نیز از حضور جوانان، مجاهدین و متنفذین در این گردهمایی حمایتی از دولت قدردانی کرده و گفت که این حمایت پیام واضحی را به پیکارجویان طالب می‌رساند و آن این است که این گروه مشروعیتی در افغانستان ندارد و کسانی که به جنگ دامن می‌زنند را در برابر مردم قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید :

 

نظرات (0)
افزودن نظر