محدودیت‌های مسافرتی جدید ترکیه؛ مسافران ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند

سفارت ترکیه در کابل با انتشار اعلامیه‌ای گفته است، از ابتدای ماه ژوئن مسافران چندین کشور از جمله افغانستان پس از ورود به این کشور با دو هفته قرنطینه مواجه خواهند شد.

 

در اعلامیه منتشر شده از این سفارتخانه آمده است، برای مسافرت به ترکیه باید نتیجه منفی آزمایش کرونا ارائه شود که طی ۷۲ ساعت قبل گرفته شده باشد.

سفارت ترکیه تاکید ورزیده، حتی افرادی که بیشتر از حداقل ۱۴ روز در خاک ترکیه گذرانده‌اند نیز باید هنگام سفر به این کشور نتیجه منفی آزمایش خود را ارائه دهند.

گفتنی است، مسافران پس از ۱۴ روز بار دیگر باید آزمایش کرونا دهند و در صورتی که این آزمایش منفی باشد اجازه ورود به کشور را خواهند یافت، در غیر اینصورت بار دیگر باید دوره قرنطینه ۱۴ روزه را بگذرانند.

تصمیم ترکیه پس از آن گرفته شده که افغانستان و چندین کشور دیگر با موج جدیدی از کرونا مواجه شده‌اند و محدودیت‌های مختلفی در ولایت‌های کشور اجرا شده است.

آمار وزارت صحت عامه نشان می‌دهد که مجموعا ۷۳ هزار نفر در افغانستان به کرونا مبتلا شده‌اند که از این میان نزدیک به سه هزار نفر جان باخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

آزمایش کروناافغانستانترکیهسفارت ترکیهسفارت ترکیه در کابلقرنطینهکابلمحدودیت‌های مسافرتیمسافرانمسافرت به ترکیهموج جدیدی کرونا
نظرات (0)
افزودن نظر