لقمه آسان برای کرونا؛ معتادان خیابانی می‌توانند بزرگ‌ترین ناقل در هرات باشند

همزمان با انتشار ویروس کرونا در ولایت هرات، اعضای شورای ولایتی نسبت به وجود افراد معتاد به مواد مخدر که در خیابان‌های شهر زندگی می‌کنند نگران هستند.

 

محمد سردار بهادری، یکی از اعضای شورای ولایتی هرات در مصاحبه با تلویزیون چکاد گفته است، اکثر این افراد در خیابان‌ها و یا در جوی‌های آب زندگی می‌کنند و می‌تواند در انتشار ویروس کرونا نقش داشته باشند.

او در عین حال کارکرد دولت را زیر سوال برده و تاکید ورزیده است که تا کنون هیچ برنامه‌ای برای جمع‌آوری این افراد از سطح شهر به ویژه در این روزهای خطرناک بیماری انجام نشده است.

آقای بهادری در ادامه تصریح کرد، این افراد می‌توانند به یکی از بزرگ‌ترین عوامل انتقال ویروس کرونا تبدیل شده و نقش گسترده‌ای در افزایش تعداد مبتلایان داشته باشند.

این در حالی است که براساس آمار رسمی، هزاران معتاد به مواد مخدر در خیابان‌ها، معابر و یا جوی‌های آب شهر هرات زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

اخبار افغانستاناخبار افغانستان جدیداخبار افغانستان دریاخبار جدید هراتاخبار روز هراتجدیدترین اخبار هراتشورای ولایتیشورای ولایتی هراتعامل انتقال کروناکرونا ویروسمعتاد خیابانیمعتادان خیابانیمعتادان در هراتمعتادان شهر هرات افغانستانمعتادان هراتمواد مخدرویروس کرونا در افعانستان
نظرات (0)
افزودن نظر