فرمانده کلیدی پیکارجویان طالب در قندوز زیر آتش سنگین هوایی کشته شد

پایگاه ۲۱۷ پامیر که در شمال افغانستان موقعیت دارد، از کشته شدن یکی از فرماندهان کلیدی پیکارجویان طالب در نتیجه عملیات هوایی نیروهای امنیتی خبر داده است.

 

به گفته هادی جمال، سخنگوی این پایگاه، فرمانده مذکور ملا خاکسار نامیده می‌شد و به همراه ۱۳ نفر از افرادش از پای درآمده است.

آقای جمال در ادامه تصریح کرده است، این عملیات هوایی در منطقه «ایشان توپ» در ولسوالی خان آباد انجام شده و به دنبال آن، عملیات دیگری در روستای بز قندهاری رخ داده که این افراد در آن کشته شدند.

شایان ذکر است، روز گذشته نیز پایگاه ۲۱۷ پامیر از عملیات نیروهای کماندو در قندوز خبر داده بود که در جریان آن شش پیکارجوی طالب از پای درآمدند، اما سخنگوی پیکارجویان طالب این خبر را تکذیب کرده بود.

 

بیشتر بخوانید:

 

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربجنایت طالب در افغانستانجنگ طالب در افغانستانجنگ طالب وداعش در افغانستانحمایت از نیروهای امنیتی افغانستانخبر قندوزخبر قندوز امروزخبرتازه قندوزخبرنگار قندوزخبرهای قندوزخبرهای قندوز افغانستانطالب در افغانستانطالب قندوز افغانستانظلم طالب در افغانستانقندوز خبر تازهقندوز خبر جدیدقندوز خبریکشته شدن دها طالب در افغانستانکشته شدن طالبکشته شدن طالبانکشته شدن طالبان در افغانستاننیرو های امنیت ملینیرو های امنیتینیرو های امنیتی افغاننیرو های امنیتی کیستنیروهای امنیتی افغانستانهادی جمال
نظرات (0)
افزودن نظر