طرح ده ساله سازمان ملل برای انکشاف افغانستان با تمرکز بر نمونه‌های اقتصادی

ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی از طرح نمونه‌های سازمان ملل متحد برای افغانستان خبر داده که می‌تواند این کشور را از ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۰ به انکشافی پایدار برساند.

 

این طرح که در سه نمونه ارائه شده بر محور سیاست‌های بودجه در دولت افغانستان، رسیدن به اهداف انکشافی در این کشور و دستیابی به توافقنامه‌های بازرگانی با کشورهای دیگر استوار است.

داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجراییه دولت افغانستان در جلسه کمیته اجرایی نسبت به این طرح استقبال کرده و اطمینان داده است که زمینه‌ها برای اجرای این نمونه‌های اقتصادی فراهم خواهد شد.

شایان ذکر است، آقای عبدالله در جلسه این کمیته تاکید کرده است که زیرساخت‌های آموزش با کیفیت و فراگیر در افغانستان ایجاد شده و ادارات دولتی به سمت خودکفایی در این مسیر حرکت کنند.

 

بیشتر بخوانید:

اخبار دولة افغانستانادارات دولتیافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربتوافق نامهحکومت وحدت ملیحکومت وحدت ملی افغانستانحکومت وحدت ملی در افغانستانداکتر عبدالله عبداللهدولت افغانستاندولت افغانستان طالبانریاست اجرائیه حکومت افغانستانریاست اجراییهریاست اجراییه افغانستانریاست اجراییه دولت افغانستانسازمان ملل متحدسازمان ملل متحد در افغانستانسیاست های بودجهسیاست های بودجه ایعبدالله عبدالله
نظرات (0)
افزودن نظر