شمارش معکوس اجرای طرح امنیتی جدید در سطح شهر کابل

وزارت داخله افغانستان اعلام کرده است که همزمان با افزایش ناامنی و جرم و جنایت در سطح شهر کابل طرح جدید امنیتی را برای تامین امنیت شهر و ساکنان روی دست گرفته است.

 

این طرح با عنوان «پلان عمل امنیت شهر کابل» روی دست گرفته شده و کمیته‌ای متشکل از نهادهای مختلف و ذی‌ربط پیرامون آن کار می‌کنند.

عبدالصبور قانع، معین ارشد امور امنیتی در راس این کمیته قرار داشته و می‌گوید که مسوولان در تلاش هستند در زودترین زمان ممکن این طرح را به سرانجام رسانده و عملیاتی کنند.

آقای قانع در ادامه تاکید ورزید که در حال حاضر کمیته ترکیبی در حال ارزیابی وضعیت کنونی شهر کابل هستند و در راستای بهبود امنیت طرح خوبی را آماده خواهند کرد.

وی در ادامه افزود که برداشتن موانع از جاده‌ها و پیاده‌روها، تامین امنیت ولسوالی‌های کابل و شاهراه‌های منتهی به ولایت‌های دیگر از جمله مواردی هستند که در این طرح به اجرا گذاشته خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

خبر افغانستانخبر افغانستان امروزخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزخبر کابلخبر کابل افغانستانخبر کابل امروزطرح امنیتیطرح امنیتی کابلوزارت داخلهوزارت داخله افغانستانوضعیت امنیتی در شهر کابلوضعیت امنیتی شهر کابلوضعیت شهر کابل
نظرات (0)
افزودن نظر