سفارت ایالات متحده در کابل از شهروندان آمریکا خواسته تا افغانستان را ترک کنند

سفارت امریکا در کابل با هشدار نسبت به افزایش خشونت‌ در افغانستان، از شهروندان امریکایی خواسته است تا مراتب احتیاط را رعایت کنند.

 

این سفارت‌خانه در بیانیه‌ای گفته که احتمال دارد پس از روزهای عید، خشونت‌ها در افغانستان افزایش یابد؛ بنابراین به شهروندان امریکایی یادآورشده که مراتب احتیاط را در اماکنی که عموما مردم تجمع می‌کنند، رعایت کنند.

در این بیانیه آمده است که امریکا نسبت به قصد شبه‌نظامیان برای هدف قرار دادن خارجی‌ها از طریق آدم‌ربایی و حملات علیه مکان‌هایی مانند هتل‌ها، مجتمع‌های اقامتی، ایستگاه‌های بازرسی، تاسیسات دولتی و میدان‌ها هوایی نگران است.

در بیانیه همچنان از اتباع امریکایی خواسته شده تا هرچه زودتر برای خروج از افغانستان اقدام کنند و تاکید شده که با توجه به کاهش سطح کارکنان سفارت، توانایی آن‌ها برای کمک به شهروندان امریکایی در افغانستان بشدت محدود شده است.

پیش از این وزارت خارجه امریکا هم دستور کاهش کارمندان سفارت آن کشور در کابل را داده بود و از امریکایی‌ها مقیم در افغانستان خواسته بود که هرچه زودتر این کشور را ترک کنند.

بیشتر بخوانید:

افزایش خشونتافغانستانایستگاه‌های بازرسیتاسیسات دولتیسفارت امریکاشبه‌نظامیانشهروندان امریکاییکابلکارمندان سفارتمیدان‌ها هواییهشدار
نظرات (0)
افزودن نظر