سرگردانی بی پایان در ادارات دولتی افغانستان؛ همچنان خبری از رییس نیست

اعضای مجلس نمایندگان افغانستان می‌گویند، تداوم حضور سرپرست در ادارات دولتی و شماری از وزارتخانه‌ها نگران کننده است و می‌توان بی نظمی‌های کشور را به همین موضوع نسبت داد.

 

کرام الدین رضازاده، یکی از اعضای مجلس نمایندگان می‌گوید، افرادی که به صورت موقتی برای انجام کاری گماشته می‌شوند به دلیل آنکه پست ثابتی در آن ندارند دلسوز نخواهند بود.

آقای رضازاده در ادامه تاکید کرده است، حضور سرپرست کارمندان را در سرگردانی مادامی قرار می‌دهد و نمی‌توان انتظار کار درست را از آن‌ها داشت.

این عضو مجلس نمایندگان در ادامه تصریح کرد که باید هر شخص براساس شایستگی که دارد به سمتی گماشته شود و تا زمان مشخص نیز به کار خود ادامه بدهد تا نتیجه مطلوب حاصل شده و فرد پاسخگو باشد.

این در حالی است که از زمان حکومت وحدت ملی دوره دوم ریاست جمهوری اشرف غنی در افغانستان، بسیاری از ادارات و وزارتخانه‌ها با سرپرست اداره می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

ادارات دولتیاشرف غنیاعضای مجلس نمایندگاناعضای مجلس نمایندگان افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر جدیدخبر افغانستانخبر افغانستان امروزخبر افغانستان جدیدکرام الدین رضازادهوزارتخانه های افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر