زمزمه‌های انتشار گسترده کرونا در افغانستان، ۹ مورد مشکوک در غور به ثبت رسید

مسوولان ریاست صحت عامه ولایت غور اعلام کرده‌اند، ۹ مورد مشکوک ابتلا به بیماری کرونا یا (کووید-۱۹) در این ولایت به ثبت رسیده است.

 

جمعه‌گل یعقوبی، رییس صحت عامه ولایت غور در این خصوص تصریح کرده است، از میان موارد مشکوک نمونه‌گیری شده، آزمایش هفت مورد منفی هستند و نتیجه آزمایش دو مورد دیگر نیز هنوز مشخص نشده است.

آقای یعقوبی در پاسخ به تلویزیون چکاد گفته است، ۲۵ بستر در بیمارستان مرکزی این ولایت به بیماران مشکوک به ویروس کرونا اختصاص یافته است که در آینده‌ای نزدیک ۵۰ بستر دیگر به آن اضافه خواهد شد.

رییس صحت عامه غور در ادامه تاکید ورزید، با توجه به اینکه علائم این بیماری برای مدت زمان بسیاری نامشخص است و در این مدت می‌تواند منتقل شود، بازگشت پناهجویان از ایران نگران کننده شده است.

وی در ادامه تصریح کرد که در حال حاضر به چندین ولسوالی این ولایت دسترسی ندارند و در بسیاری از ولسوالی‌های دیگر نیز جنگ جریان دارد.

بیشتر بخوانید:

اخبار افغانستاناخبار افغانستان جدیداخبار افغانستان دریریاست صحت عامه غورریاست صحت عامه ولایت غورصحت عامه ولایت غورعلائم کروناعلائم ویروس کروناغورکروناکرونا ویروسمهاجران افغانمهاجران افغان در ایرانمهاجران افغانی در ایران
نظرات (0)
افزودن نظر