روند توزیع پاسپورت در ۱۶ ولایت کشور متوقف شد

ریاست پاسپورت افغانستان اعلام کرده است که برای جلوگیری از انتشار هر چه بیشتر ویروس کرونا روند توزیع پاسپورت در ۱۶ ولایت متوقف شده است.

 

در اطلاعیه این ریاست از ولایت‌های کابل، غزنی، پکتیا، بدخشان، نیمروز و سایر ولایت‌ها یاد شده و تاکید گشته که جز در موارد اضطراری تا پایان موج سوم کرونا توزیع پاسپورت انجام نخواهد شد.

ریاست پاسپورت ارائه خدمات به بیماران اضطراری، کارمندان ادارات دولتی برای انجام سفرهای رسمی، بازرگانان و افرادی که اقامت دیگر کشورها را دارند از موارد استثنا یاد کرده است.

علاوه بر این گفته شده افرادی که پیش از صدور این اطلاعیه اسنادهای خود را برای دریافت پاسپورت در مرکز و ولایت‌ها به این ریاست سپرده بودند می‌توانند در تاریخ تعیین شده از پست خانه‌های مربوطه پاسپورت خود را دریافت کنند.

این در حالی است که موج سوم کرونا در افغانستان آغاز شده و محدودیت‌های متعددی از جمله تعطیلی مکاتب و مدارس و دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در ۱۶ ولایت وضع شده است‌.

بیشتر بخوانید:

افغانستانانتشار ویروس کرونابازرگانانبدخشانپکتیاتعطیلی مکاتب و مدارسدانشگاه‌ها و موسساتروند توزیع پاسپورتروند توزیع پاسپورت در ۱۶ ولایتروند توزیع گذرنامهریاست پاسپورتریاست پاسپورت افغانستانغزنیکابلکارمندان ادارات دولتیموج سوم کرونانیمروزویروس کرونا
نظرات (0)
افزودن نظر