روزهای بی‌پایان بازداشت غیرنظامیان به اتهام همکاری با جبهه‌های مقاومت

همزمان با انتشار گزارش‌های متعدد روزانه از بازداشت غیرنظامیان به اتهام همکاری با گروه‌های مقاومت و مسلح در برابر طالبان، جبهه آزادی بیانیه‌ای را منتشر ساخته است.

این جبهه نوشته است، پس از نبردهای اخیر در سالنگ جنوبی که منجر به کشته شدن شش عضو این جبهه شد، طالبان روند بازداشت غیرنظامیان در ولایت‌های کابل، پروان، کاپیسا و پنجشیر را آغاز کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است که این افراد به اتهام همسویی با جبهه مقاومت بازداشت می‌شوند، در حالی که این افراد هیچ ارتباطی با این جبهه، فرماندهان و سربازان آن ندارند.

جبهه آزادی همچنین در بیانیه خود نوشته است که طالبان از ادای نماز جنازه برای نیروهای کشته شده این جبهه جلوگیری کرده و مردم را به دلیل انجام مراسم خاسپاری کشته‌شدگان لت و کوب کرده‌اند.

این در حالی است که این جبهه پیشتر کشته شدن شش نفر از نیروهای خود را در سالنگ جنوبی تایید کرده بود، اما نوشته بود که از سرنوشت اکمل امیر، فرمانده نظامی این جبهه جزئیاتی در دست ندارد.

با این حال، جبهه آزادی اعلام کرده است که حملات بهاری خود را علیه طالبان در سراسر افغانستان آغاز کرده و عملیات‌های ویژه‌ای را برای ولایت‌های کابل، پروان، کاپیسا و پنجشیر در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

جبهه آزادیمقاومت
نظرات (0)
افزودن نظر