راه‌اندازی برنامه کمک‌های زمستانی بنیاد بیات در کابل

همزمان با آغاز کمک‌های زمستانی بنیاد بیات در ولایت کابل، ده‌ها خانواده نیازمند و بی‌بضاعت در غرب کابل بسته‌های کمکی مواد خوراکی این بنیاد را دریافت کرده‌اند.

مسوولان بنیاد بیات اعلام کرده‌اند که هدف از ارائه این کمک‌ها، رسیدگی به نیازمندی خانواده‌هایی است که در جریان فصل زمستان چالش‌های اقتصادی بسیاری را از سر می‌گذرانند.

در این راستا، حاجی محمد اسماعیل، معاون بنیاد بیات گفته است که در ادامه کمک‌رسانی‌های بنیاد بیات که همه ساله انجام می‌شود، امسال هم کمک‌های این بنیاد آغاز شده و بین نیازمندان آرد، برنج و روغن توزیع شده است.

شماری از ساکنان کابل که برای دریافت کمک مراجعه کرده بودند نیز از کمک‌های بنیاد بیات قدردانی کرده و می‌گویند، این کمک‌ها زمانی به دست آن‌ها رسیده که حتی لقمه‌ای نان در خانه برای خانواده خود نداشتند.

محمد هادی هانی، هماهنگ‌کننده طالبان برای کمک‌های خیریه در غرب کابل می‌گوید، کمک‌های چشمگیری از سوی بنیاد بیات برای نیازمندان در ناحیه سیزدهم فراهم شده است و طالبان امیدوارند که این بنیاد باز هم دست نیازمندان و فقرا را بگیرد.

گفتنی است، ‌از بدو تاسیس بنیاد بیات تاکنون، کمک‌های زمستان این بنیاد به صورت سالانه به مردم نیازمند افغانستان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید:

بنیاد بیاتکابل
نظرات (0)
افزودن نظر