دیدار والی طالبان در بلخ با خانواده‌های افراد انتحاری این گروه در ۲۰ سال جنگ

براساس گزارش‌های منتشر شده، یوسف وفا، والی طالبان برای بلخ با شماری از خانواده‌های بمب‌گذاران انتحاری این گروه دیدار کرده است.

براساس اعلامیه منتشر شده از سوی دفتر مطبوعاتی طالبان در بلخ، این افراد در حملات انتحاری هوتل سرینا، فرماندهی پولیس بلخ، پایگاه آمریکایی‌ها در پروان، فرودگاه قندهار، هوتل اینترکانتیننتال و ولسوالی چاربولک حضور داشتند و خود را منفجر کردند.

والی طالبان در این دیدار به بستگان این گروه گفته است، این افراد قربانی داده‌اند و مسوولیت طالبان این است که آرمان مهاجمان انتحاری خود را برآورده کنند.

او در ادامه ضمن ارائه کمک‌های نقدی به خانواده‌های مهاجمان انتحاری این گروه گفت، دروازه مسوولان این گروه همیشه به روز بازماندگان مهاجمان انتحاری باز است.

در جریان ۲۰ سال گذشته، طالبان هزاران حمله انتحاری را انجام دادند، به نحوی که وزیر امر به معروف این گروه گفته بود که هیچ گروهی در طول تاریخ به اندازه آن‌ها حملات انتحاری انجام نداده بود.

براساس گزارش‌های منتشر شده، وزارت داخله طالبان به رهبری حقانی قطعه انتحاری به نام «قطعه بدری» با هزاران مهاجم انتحاری آماده دارد و وزارت دفاع طالبان نیز قطعات «عمری» و «منصوری» را مدیریت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

والی طالبان
نظرات (0)
افزودن نظر