دستکم ده سرباز ارتش در انفجار موتر بمب‌گذاری شده پیکارجویان طالب در غور کشته شدند

منابع محلی در ولایت غور می‌گویند، در نتیجه انفجار موتر بمب‌گذاری شده پیکارجویان طالب در ولسوالی شهرک، دستکم ده نفر از سربازان ارتش جان خود را از دست داده‌اند.

 

عبدالظاهر فیض زاده والی غور در این زمینه گفته است، این رویداد شب گذشته در یک کمپ نیروهای ارتش در ولسوالی شهرک رخ داده اما در حال حاضر وضعیت به حالت عادی در آمده است.

این در حالی است که پیش از این شماری از رسانه‌ها به نقل از منابع ناشناس گفته بودند، پیکارجویان طالب شب گذشته حملات سهمگینی را در مرکز ولسوالی شهرک انجام داده‌اند.

سخنگوی پیکارجویان طالب نیز تایید کرده بود که اعضای این گروه یک قرارگاه نظامیان دولتی را در ولسوالی شهرک به تصرف درآورده و تلفات سنگینی را به نیروهای امنیتی افغانستان وارد ساخته اند، اما جزئیاتی از انفجار موتر بمب‌گذاری شده نداده است.

این در حالیست که ولایت غور در غرب کشور از ماه‌های گذشته به این سو گواه شدیدترین نبردها و حملات پیکارجویان طالب بوده است.

بیشتر بخوانید:

افغانستانپیکارجویان طالبرسانه‌هاسربازان ارتشعبدالظاهر فیض زادهغرب کشورمنابع محلیمنابع ناشناسموتر بمبنبردهانظامیاننیروهای ارتشنیروهای امنیتیوالی غورولایت غورولسوالی شهرک
نظرات (0)
افزودن نظر