درخواست شرکت برشنا از نهادهای بین‌المللی برای تکمیل پروژه‌های ناتمام برقی افغانستان

مسوولان شرکت برشنا از تمامی نهادهای بین‌المللی که در دوران جمهوریت پروژه‌های برق‌رسانی در کشور آغاز کرده بودند خواسته‌اند تا به کشور بازگردند.

میوندی، سخنگوی شرکت برشنا گفت، از تمام نهادهای بین‌المللی درخواست می‌شود تا پروژه‌هایی را که برای مردم افغانستان آغاز کرده بودند و اکنون به انتها نرسیده تکمیل کنند.

آقای میوندی ضمن درخواست از این نهادها برای بازگشت به افغانستان و تکمیل پروژه‌های ناتمام تاکید ورزید که تمامی این پروژه‌ها در خطر نابودی قرار دارند و باید در سریع‌ترین زمان تکمیل و اجرا شوند.

شرکت برشنا تا هنوز از هیچ پروژه‌ای نام نبرده اما اذعان کرده که با نهادهای بین‌المللی و مالی به جدیت کار می‌کند تا برای تکمیل پروژه‌های خود تشویق شوند.

مسوولان برشنا بر این باورند که با تامین درست برق در سراسر افغانستان می‌توانند تحرکات اقتصادی را در این کشور افزایش بدهند.

این در حالی است که آگاهان اقتصادی نیز اجرای پروژه‌های نیمه تمام را برای اقتصاد افغانستان ضروری دانسته و آن را بهترین راه‌حل برای چالش‌های اقتصادی کشور می‌دانند.

گفتنی است، پس از روی کار آمدن طالبان در افغانستان، بسیاری از پروژه‌های اقتصادی که توسط حامیان مالی بین‌المللی آغاز شده بودند متوقف شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

برشنابرشنا برقبرشنا برق کابل
نظرات (0)
افزودن نظر