خون مردم کابل به جوش آمد؛ توقف مذاکرات صلح خواسته اصلی دانشجویان پایتخت

تنها یک روز پس از حمله مرگبار مهاجمان مسلح به دانشگاه کابل، دانشجویان این نهاد آموزشی خواستار توقف مذاکرات بین‌الافغانی شدند.

 

دانشجویان با راه‌اندازی یک تجمع اعتراضی که در نکوهش این اقدام جنایتکارانه شعار می‌دادند‌: «ما را نکشید، گلوله کم می‌آورید» آنان پیکارجویان طالب را مسوول عنوان کردند.

این اعتراض پس از حمله روز گذشته مهاجمان مسلح به دانشگاه کابل راه‌اندازی شده که به کشته و زخمی شدن دستکم ۶۰ دانشجوی جوان افغان انجامید.

رییس جمهور غنی در واکنش به این حمله ضمن محکومیت این اقدام با شدید‌ترین الفاظ، به عاملین این جنایت هشدار داد که چند برابر خون‌های ریخته شده در دانشگاه، خون دهشت‌افگنان را خواهد ریخت.

با وجود اینکه گروه داعش مسوولیت این حمله را بر عهده گرفته، اما امرالله صالح می‌گوید که با سند و مدرک می‌تواند اثبات کند که دست پیکارجویان طالب در این کشتار دخیل بوده است.

بیشتر بخوانید:

اعتراض امروز کابلاعتراض دانشجویان در کابلحمله به دانشگاه کابلخبر افغانستانخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزخبر کابلخبر کابل افغانستانخبر کابل تازهخبر کابل جدیددانشجویان کابلرئیس جمهور غنیرئیس جمهور غنی افغانستانکابل خبر تازه امروزمذاکرات بین الافغانیمذاکرات صلحمذاکرات صلح افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر